Ever so inspiring fingers



Just nu är fingrar det roligaste i min lilla värld. Sitter på olika sidor och letar roliga kreativa foton där fingrarna spelar huvudrollen. Roar mig sedan med att göra små kollage av dem. Men inte får jag för mig att prova själv, nej det är bara så underbart att se de olika saker som folk kommer på. Se olikheterna här i världen. Blir glad av sånt, när man inser att alla inte är så efterapande som man ibland tror. Alla är egna, unika, speciella, med egna idéer, kreativitet, drömmar, inspiration.

Tack och lov!

Kommentarer
Postat av: Therese

Alltså Vanja!! Åhh nu kommer jag rita på mina fingrar imorn..... alla kommer tycka jag är jättekonstig!

2011-03-31 @ 21:45:30
Postat av: Vanja

Haha! Men det är ju bara så underbart, att något så enkelt kan bli så roligt och fint!! Så rita på!

2011-04-01 @ 11:37:15
URL: http://vanjaaugustsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Big like on the nya designen! ;)

2011-04-01 @ 13:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0