Sådär djupt och ointressant att läsa.

Jag brukar inte skriva så mycket dikter. Jag har min lilla fina bok där jag skriver ner tankar, men jag har aldrig sett dem som dikter. Tills jag idag började skriva med just diktform i tankarna och efter den femte insåg att de var väldigt lika mina vanliga osammanhängande texter. 

Vet inte varför jag skriver det här egentligen. Kände väl kanske att jag bara behövde tala om att jag tydligen kan skriva dikter. Inte särskilt bra ena, men mina nerklottrade ord har plötsligt fått en djupare mening.

Kommentarer
Postat av: El Lino

Du är duktig på att skriva dikter! :)

Jag gillar dem skarpt och är glad att jag är en av dem som faktiskt kan/får läsa dem :)

2011-01-29 @ 13:03:35
URL: http://linahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0