Kvällen.

Jag var guide idag på skolans öppet hus! Det gick jättebra! Vi fick guida för skolans nya Humanistiska program. Vårt program, författarprogrammet, kommer ju inte ens finnas kvar, och det finns ju inga gamla "hum-elever", så vi hoppade in! Gick dock tidigare för att hinna med sista bussen hem, hade ingen lust att åka tåg till mörby och sen ta bussen från danderyd. Då var det lättare att gå en halvtimme tidigare! Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, de två små pluttarna kommer hit imorn för att ha en mysig filmdag! Precis vad jag känner för, vill bara ligga och mysa hela dagen! Och såå skönt att slippa åka iväg för en gångs skull!

(Linas bild, hade ju ingen ficka att förvara mobilen i, då kunde jag ju inte ta några bilder heller så klart!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0