Hej hej hallå!

Jag började titta på en skräckfilm - Carriers. En sån där film när alla är smittade av någon hemsk sjukdom och majoriteten av mänskligheten har dött, men det finns några få som lyckats hålla sig undan och om det inte var för att en av dem blir smittad och är döende så skulle de bara fortsatt att egoistiskt fly. Hur som helst, jag hatar sådana filmer! Just tanken på att man aldrig riktigt vet vem som är smittad eller inte. Lite som alienfilmer när man inte vet vilka som har blivit övertagna av utomjordingar. Samma hemska känsla! Var jätterädd för det när jag var yngre, att min familj skulle visa sig vara så. Hur hemskt skulle inte det vara!?

Men jag vågade inte se klart filmen. Och plötsligt så insåg jag även att klockan är liiiite för mycket. Ska ju till skolan imorn! Men nu kan jag inte riktigt sova, så det får bli lite chips och tv! Men inte någon läskig film...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0