Har redan träningsvärk.. Hur ska det gå i morgon!?

Den här dagen har varit lång. När vi väl slutade stannade jag kvar med Lina. Jag skulle möta Elsa på bussen, men hon slutade en halvtimme senare och åkte inne från stan. Dock så lyckades vi misslyckas med att komma med samma buss ändå!! Men hon gick av vid Östra Ryd och väntade på mig. Tillsammans gick vi sedan till vår gamla skola och hälsa på! Vi hälsade på bitr. rektor, Hasse, och Sten, de enda som var kvar på skolan. Vandrade runt lite, tittade om allt var sig likt och så. Mötte även gamla träslöjdslärarinnan som inte kände igen Elsa, vilket jag tyckte var så roligt att jag höll på att skratta högt! 

Efter ett lååångt och trevligt samtal med Sten blev jag sedan bjuden på pizza hemma hos Elsa. Mycket trevligt! Sedan var det direkt iväg för att vara barnvakt! Och nu äntligen är man hemma och ska sova. Hinner inte göra läxorna, men det gör inte mig så mycket, hehe..



Kommentarer
Postat av: Elsa

shit vad cool jag är i soffan där!

2011-02-01 @ 14:39:25
Postat av: El Liso

Tycker att du ska uppdatera nu..

2011-03-21 @ 19:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0