Vad får jag allt ifrån? -> Glöggen!!!

Det här roar Lina och jag oss med när vi slutat.. Jättenormalt, jag vet! Men håll med om att min fantasi är rätt fantastisk, det är ju story by me och "art" by Lina! Vi lät det för övrigt stå kvar på tavlan, synd att det är vi som har första lektionen där i morgon, hade ju varit roligare om det var någon annan klass som fick njuta av detta underverk!











Det som gubben i snöret under helikoptern sitter på är för övrigt en toalett och gubben som hänger håller i han som sitters byxor. Och den lilla gubben som hänger ut ur den flygande bilen med vingar är så klart Harry Potter!

Kommentarer
Postat av: El Lino

Nej! Det är ju Ron som hänger ut ur bilen! Har du inte sett Hemligheternas kammare El Vanjo! :D Och what the fuck (fast det säger vi ju inte) is up with the "art" det ska ju vara ART by Lina :D

Skrev en liten ursäkt för Colin Firth missen in my blogg också :)

2011-02-03 @ 22:37:51
URL: http://linahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0