The masterchefs!

Idag (eller ja, igår tekniskt sett) var det Sixten och jag som stod för middagen. Vi slog på stort och körde på tre rätters! Vid sådana hära tillfällen kan jag tycka att det är riktigt roligt att laga mat, och när jag är helt själv hemma och jag planerar värsta lyxmiddagarna till mig själv. Men annars.. Nää..


Sallad med en dressing av granatäpplevinäger och honung, med mango och räkor till.


Grillspett med kyckling, paprika, småtomater, zucchini och champinjoner, med ris och två hemgjorda kalla såser till.

Efterrätten var jag så sugen på att jag glömde fota innan den var uppäten, men det var i alla fall hallon och blåbär i små ugnssäkra formar med riven vit smält choklad över! Nu är det helt klart dags att sova!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Jag tyckte jag fick till det riktigt roligt x)

2011-02-12 @ 14:44:58
URL: http://stjopid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0