Screenshot 07.52

Hade inte pappa sagt något om bussarna hade jag inte vetat om det, gått upp till bussen helt i onödan och stått där och frusit. Jag skulle ju skriva terminsprovet i matte från förra terminen och det betygsavgörande provet i datorkunskap, även det från förra terminen när jag var sjuk de två sista veckorna. Men nej nej! Är nästan lite sur över det hela.. Pluggade ju som bara den igår!! Helt i onödan, kommer ändå behöva göra om det tills jag får skriva proven. Hade ju varit skönt att slippa det där IG:t som står på datorkunskap.

Dessutom skulle jag ju träffa Lina och kolla på träningskläder och bikini. Kan inte bussarna vara inställda på måndag istället så man slipper livräddningen!? *Hoppas hoppas*



Kommentarer
Postat av: Lina

Instämmer!

Kommer det vara såhär hela helgen tror du? :(

2011-02-11 @ 11:19:24
URL: http://linahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0