Oh my god

Jag myser runt i mina nya träningsbyxor jag köpte idag när Lina och jag tog en lugn lite tur i Täby Centrum. Köpte även lite andra småsaker, rätt tråkiga saker. Men är ändå riktigt nöjd med inköpen, just för att jag hittade allt jag ville ha! Familjen och jag har även tittat på melodifestivalen, är riktigt arg över att The Moniker inte gick till final! Den var ju störtskön!!

Idag har jag för övrigt varit 17 år i exakt en månad!


Canon EOS 40D + Canon EF 15-85 mm

Min familj tyckte att jag var lite fånig som absolut skulle ha 17 ljus på min tårta, men det är ju viktigt! Det blir ju liksom roligare ju fler ljus man har!

Kommentarer
Postat av: Lina

Förutom när du är typ 40 för då kommer du få åldersnojja ;)

Jag missade förövrigt melodifestivalen... glömde faktiskt bort det :P

2011-02-12 @ 22:36:44
URL: http://linahenriksson.blogg.se/
Postat av: Lina

sv: Men "fitt" lät så vulgärt.. men "fucking jävla fitt skitliv" klingar ganska snyggt ;) Synd att vi inte säger det bara ;)

2011-02-14 @ 23:22:00
URL: http://linahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0