Och var är jag någonstans mån tro?  På väg...

img_1028 (MMS)

Och var är jag någonstans mån tro?  På väg till gymmet!! Lina och jag skaffade gymkort igår, tränade även i 1,5 timme!! Helt knäppt egentligen. Innan hade vi även haft idrottsdag! Emelie var en hjälte och kom trots att hon var sjuk för att hon inte ville lämna mig själv med våra val! Tack!!  Så nu ska vi träna på vår sovmorgon, vilket känns lite fel. Har så ont i mina ben från cykeln, roddmaskinen och trampmaskinen (och de där jag inte vet vad de heter..) som vi körde igår. Är rätt död över huvud taget, men men! Nu är det slut med att vara lat och otränad!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gällivare vad ni kämpar på! Man kommer ju hamna så mycket efter .o

2011-02-03 @ 13:53:58
URL: http://stjopid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0