April april!

Min lillebror är bra. Lite för bra. Han vet att det värsta jag vet är ormar, har svårt att ens ha min lillaysters knallorangea plastorm i närheten! Han vet även att jag har en liten fobi för att det ska finnas ormar i toaletten, vilket gör att jag alltid måste kolla minst två gånger i den innan jag sätter mig.

Så vad gör han? Jo, han tejpar fast plastormen på undersidan av toalettlocket, lägger plast i toaletten och lägger sedan ner ormen där i, så när jag öppnar så ser det ut som att den är på väg att anfalla mig!!! Så rädd har jag inte blivit på mycket mycket länge, höll på att få en hjärtattack! Hela familjen tyckte så klart att det var jätteroligt..

Min lillasyster däremot kör på den lite skönare "Vanja, kom!" och när jag kommer säger hon skrattande "Det var inget" och står sedan och skrattar i säkert tre minuter.
(Jag googlade efter plastormen, hann inte ta någon bild på det innan bror tog bort det nämligen, men det blev helt seriöst lite för jobbigt mentalt, men frukta icke! Jag, konstnären herself, ritde denna underbara skapelse istället, så ni förstår preeecis hur det såg ut! Fick till och med med tejpen, så noggrann var jag!)

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHAHAHAHAHAHA!!! Gud vilken skön bror du har!!!! :D Vilken av dem var det!!?? Så jag vet vem jag lite smått ska avguda i hemlighet! :D

2011-04-02 @ 00:03:50
URL: http://linahenriksson.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv: Jag avgudar nu honom i hemlighet! :D

2011-04-02 @ 03:02:24
URL: http://linahenriksson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahaha älskar din bror!!

sv: Men då kör vi på det! Packa väskan så åker vi :D (skulle vilja vara så seriös nu...)

2011-04-02 @ 18:50:23
URL: http://stjopid.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahaha x))

2011-04-03 @ 11:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0