Just me thinking...

Jag läste nyligen något rätt intressant (i alla fall enligt mig!). Jag är en av väldigt många som uppskattar coca cola väldigt mycket. Lite, thank God for the person who invented coke! Hur som helst, tydligen så var det från början tänkt vara medicin! Jag bara undrar hur i hela friden man kunde få fram den populäraste läsken i världen, när ursprungstanken var medicin!? Hur gick det till? Sedan vet man ju inte om det stämmer, men jag började genast undra lite vad det är jag har haft i mig de senaste dagar, i och för sig lite som en medicin mot illamåendet... Hmm...



Funny-parent-quotes-money-for-coke_large
(hehe, Lina, undrar varför jag tänker på dig..?)

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha,! Jag förstår parallelen du drar till mig Vanja ;) Sen om det är bra eller dåligt går ju kanske att diskutera ;) Hehe.

2011-04-01 @ 18:20:11
URL: http://linahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0